Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Delegování kompetencí v mateřských školách
Daňková, Lenka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá procesem delegování kompetencí k řízení pedagogického procesu v mateřské škole s jedním a více odloučenými pracovišti, jež tvoří jeden právní subjekt. Mapuje problematiku procesu delegování, poukazuje na jeho pozitivní přínos, upozorňuje na některá negativa a možná rizika. Přináší přehled kompetencí, které ředitelka může delegovat na své podřízené pedagogy. Teoretická část se opírá o manažerskou literaturu a výzkumná část vychází z analýzy dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit, na koho ředitelky nejčastěji tyto kompetence delegují a zda k delegování oslovují i jiné pedagogy než své zástupkyně, na které by mohly přenést další vhodné kompetence. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Uplatnění psychologie při výběru pracovníka a zprostředkování zaměstnání
Chaloupka, Otakar ; Kirovová, Iva (oponent) ; Kocianová, Renata (oponent)
Rigorózní práce v teoretické části pracovně vymezuje pojem personální psychologie, neboť cílem práce je identifikovat roli a uplatnění personální psychologie v oblasti výběru pracovníků a v oblasti zprostředkování zaměstnání. Na základě vymezení p ojmu personálního výběru jako komplexního procesu a diferenciace druhů personálního výběru identifikuje potenciální roli personální psychologie v procesu výběru pracovníka. Současně na základě vymezení pojmu zprostředkování pracovního uplatnění, určení fun kce, možností a limitů Úřadu práce a vymezení pojmu Bilanční diagnostika jako komplexního poradenského systému uplatňovaném mj. v praxi Úřadu práce identifikuje potenciální roli personální psychologie v procesu zprostředkování zaměstnání. Empirická část má charakter mapující deskriptivní studie. Jejím cílem je popsat účast personální psychologie v současné praxi fungování personálních agentur a HR útvarů firem, dále činnost zprostředkovatelů zaměstnání při Úřadu práce a podíl personální psychologie na této činnosti a nakonec identifikovat očekávání klientů programu Bilanční diagnostiky a jejich naplnění. Pátá část práce souhrnně zpracovává proces výběru pracovníka a zprostředkování zaměstnání jejich srovnáním na úrovni metodologických východisek, metodik, kl íčových kompetencí odpovědných pracovníků a...
Psychologické aspekty procesu zprostředkování zaměstnání a výběru pracovníka
Chaloupka, Otakar ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Kirovová, Iva (oponent)
Diplomová práce v teoretické části pracovně vymezuje pojem personální psychologie, neboť cílem práce je identifikovat roli a uplatnění personální psychologie v oblasti výběru pracovníků a v oblasti zprostředkování zaměstnání. Na základě vymezení p ojmu personálního výběru jako komplexního procesu a diferenciace druhů personálního výběru identifikuje potenciální roli personální psychologie v procesu výběru pracovníka. Současně na základě vymezení pojmu zprostředkování pracovního uplatnění, určení fun kce, možností a limitů Úřadu práce a vymezení pojmu Bilanční diagnostika jako komplexního poradenského systému uplatňovaném mj. v praxi Úřadu práce identifikuje potenciální roli personální psychologie v procesu zprostředkování zaměstnání. Empirická část má charakter mapující deskriptivní studie. Jejím cílem je popsat účast personální psychologie v současné praxi fungování personálních agentur a HR útvarů firem, dále činnost zprostředkovatelů zaměstnání při Úřadu práce a podíl personální psychologie na této činnosti a nakonec identifikovat očekávání klientů programu Bilanční diagnostiky a jejich naplnění. Závěrečná část práce souhrnně zpracovává proces výběru pracovníka a zprostředkování zaměstnání jejich sro vnáním na úrovni metodologických východisek, metodik, klíčových kompetencí odpovědných...
Delegování kompetencí v mateřských školách
Daňková, Lenka ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá procesem delegování kompetencí k řízení pedagogického procesu v mateřské škole s jedním a více odloučenými pracovišti, jež tvoří jeden právní subjekt. Mapuje problematiku procesu delegování, poukazuje na jeho pozitivní přínos, upozorňuje na některá negativa a možná rizika. Přináší přehled kompetencí, které ředitelka může delegovat na své podřízené pedagogy. Teoretická část se opírá o manažerskou literaturu a výzkumná část vychází z analýzy dotazníkového šetření, jehož hlavním cílem bylo zjistit, na koho ředitelky nejčastěji tyto kompetence delegují a zda k delegování oslovují i jiné pedagogy než své zástupkyně, na které by mohly přenést další vhodné kompetence. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.